Konvektor szikráztató csere és tisztítás

Néhány napja egy ügyfél azért hívta ügyfélszolgálatunkat, mert a konvektora leállt és nem is tudta újra indítani sem. Kérdésemre elmondta, hogy a kb. 5 éves Fég készüléken az őrláng sem marad égve ahogy begyújtaná, de még a szikráztató sem működik.

Leegyeztettem a címet és megígértem, hogy a szerelőnkkel való egyeztetés után vissza is fogom még hívni, vagy ha a szerelőnek további kérdései lennének akkor ő fogja keresni. Ügyfél kérte, hogy ígérjem meg neki, hogy tényleg tudom küldeni is a szerelőt és nem csak az idejét rabolom, mert most ül 2 órája a telefon mellett és egy szerelő sem tudta ma vállalni a munkát azok közül akiket egyáltalán elért ma. Mindjárt elnézésemet is kérte, csak aggódik mert fél attól, hogy fűtés nélkül marad az időjárás előrejelzés viszont nemhogy felmelegedést ígért volna, hanem az ellenkezőjét ígérte.

Hívtam az egyik ügyeletben lévő kollégámat és vázoltam neki az ügyfelünk által leírt esetet. Azt mondta, hogy sejti mi a hiba és, hogy egy órán belül a címen tud lenni. Hétvégén és ünnepnapokon nagyon megszaporodnak az ilyen hívásaink, hiszen nem túl sok ilyen cég van aki elérhető az év minden napján éjjel-nappal. Mivel ilyenkor sokan keresnek meg minket igyekszünk nagyobb létszámú ügyeletet fenntartani, hiszen nekünk az a jó, ha minél több ügyfelünknek tudunk segítséget nyújtani.

Gyorsan visszahívtam az ügyfelet, és elmondtam neki, hogy 1 órán belül ott tud lenni a szerelőnk és sejti is, hogy mi a baja a készüléknek, valamint hogy biztosan meg fogja tudni javítani a konvektorát.

Szerelőnk a címre érkezést követően megvizsgálta a gázkészüléket. Megállapította, hogy a szikráztatója ment tönkre, amit kitisztított és kicserélt. A készüléket üzembe helyezte. Elkészítette a készpénzfizetési számlát és miután az ügyfél kifizette a számla ellenértékét elköszönt az ügyféltől. Mindeközben még javasolta, hogy érdemes a nyári hónapok után valamikor kora ősszel, még a fűtési szezon előtt kérnie egy karbantartást, melyre mint visszatérő ügyfelünknek kedvezményt is fog kapni.

Ügyfelünk visszahívott minket és megköszönte a segítségünket.